sobota, 24 grudnia 2011

Pastor John Godson

Jestem z Łodzi. Pastor Godson był moim sąsiadem. Gdy byłam jeszcze nienawrócona i dla mnie i dla mojego męża był przykładem kultury, szacunku. Miał to COŚ, co podziwialiśmy. Nie wiedziałam wtedy, że widziałam w nim Jezusa.

Przeczytałam dziś artykuł, w którym pan Godson mówi, iż modli się za parlamentarzystów, za Polskę. Bardzo budujące słowa i mnóstwo przykrych komentarzy. Prawda jest taka, że Polska jest krajem przeklętym z powodu bałwochwalstwa w postaci kultu Maryi. Pamiętam kazanie, w którym kaznodzieja zadał pyatnie: Do których krajów chciałbyś wyjechać, aby poprawić sobie życie, status materialny? UK, USA, Szwecja itd. To są wszystko kraje protestanckie, które zwróciły sie do czystej ewangelii. W Polsce też może być dobrze. Módlmy się za nasz kraj. Bo gdzie dwóch lub trzech...

Link do artykułu:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Niecodzienne-wyznanie-posla-modle-sie-za-Jaroslawa-Kaczynskiego,wid,14113612,wiadomosc.html  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz